|
PKC.si FORUMI
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
satis pipika
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 17:00 Prispevkov: 1078
|
Objavljeno: Petek 01 Feb 2008 13:34 Naslov sporočila: |
|
|
Močno dvomim, da kolega Onkraj pride, če pa že, nas bo malo razsvetlil, nam povedal, da so planeti bitja in se bomo malo zvlekli iz duhovne nepoučenosti, anede?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zwicky pipika
Pridružen/-a: 01.10. 2007, 20:26 Prispevkov: 2054
|
Objavljeno: Petek 01 Feb 2008 13:37 Naslov sporočila: |
|
|
Hočeš reči, da nas bo malce zatemnil, da bomo padli v brezno ignorance in močvirje neznanja, pa si najbrž spet govorila v duhovnem jeziku, kajne? _________________ What can be asserted without evidence can also be dismissed without evidence. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
exorcist pipika
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 20:21 Prispevkov: 1827
|
Objavljeno: Petek 01 Feb 2008 13:50 Naslov sporočila: |
|
|
satis je napisal/a: |
Kolega Onkraj, s katerim deliva mnoge skupne poglede, pa še človek je materialno in duhovno izjemno podkovan, tako da vsaka mu čast, je življenje v Matrici izpostavil na rkc forumu. Ga moram sem povabit, če bo zainteresiran. |
Tako je, važno je, da je materialno podkovan, da ima kaj pod palcem, potem pa pride na vrsto duhovnost in tantrični seks, pa so ženske več kot zadovoljne z njim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tungavidya nadpiščanec
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 23:05 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: Petek 01 Feb 2008 16:35 Naslov sporočila: |
|
|
Sem si malo pogledala tole temo, pa vidim, kaj ste naredili iz nje. Prosim, da se držite teme, to pa je Bhakti joga- religija duše.
A sploh veste o čem je govora? Če ne veste, pol pa ne filozofirajte ene brezvezne stvari.
No, kaj bo zdaj?
A bo kdo kaj pametnega vprašal?
Če ne, bom nadaljevala, tam kjer sem končala.
In boste spet vznemirjeni!!!!
Ane??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
satis pipika
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 17:00 Prispevkov: 1078
|
Objavljeno: Torek 12 Feb 2008 00:32 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimiva glasbenica, ki je izjavila:
Citiram: |
Kad te Krišna jednom dotakne v srcu i razmazi svojim nektarom, to ne možeš zaboraviti. Kao ovisnik, kad tad ti se vraćaš po još. Ti si gotov, mrtav za sve drugo. Sve je blijedo u usporedbi s Njim. Uništen si za materijo, pokvaren, deprogramiran.... |
Mantra Fusion band- Live in Theater "Vidra" Zagreb |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krjavelj pipika
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 09:16 Prispevkov: 1337 Kraj: CELJE
|
Objavljeno: Torek 12 Feb 2008 01:09 Naslov sporočila: |
|
|
tungavidya je napisal/a: |
Sem si malo pogledala tole temo, pa vidim, kaj ste naredili iz nje. Prosim, da se držite teme, to pa je Bhakti joga- religija duše.
A sploh veste o čem je govora? Če ne veste, pol pa ne filozofirajte ene brezvezne stvari.
No, kaj bo zdaj?
A bo kdo kaj pametnega vprašal?
Če ne, bom nadaljevala, tam kjer sem končala.
In boste spet vznemirjeni!!!!
Ane??? |
Kakšno povezavo imata Bhakti joga in kamasutra _________________ RESNICA
"Reka resnice teče po prekopih zmot."
- Rabindranath Tagore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tungavidya nadpiščanec
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 23:05 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: Torek 12 Feb 2008 19:23 Naslov sporočila: |
|
|
krjavelj je napisal/a: |
Kakšno povezavo imata Bhakti joga in kamasutra |
Nobene. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krjavelj pipika
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 09:16 Prispevkov: 1337 Kraj: CELJE
|
Objavljeno: Torek 12 Feb 2008 19:30 Naslov sporočila: |
|
|
tungavidya je napisal/a: |
krjavelj je napisal/a: |
Kakšno povezavo imata Bhakti joga in kamasutra |
Nobene. |
Škoda _________________ RESNICA
"Reka resnice teče po prekopih zmot."
- Rabindranath Tagore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tungavidya nadpiščanec
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 23:05 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: Torek 12 Feb 2008 19:35 Naslov sporočila: |
|
|
krjavelj je napisal/a: |
tungavidya je napisal/a: |
krjavelj je napisal/a: |
Kakšno povezavo imata Bhakti joga in kamasutra |
Nobene. |
Škoda |
Sorry. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
satis pipika
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 17:00 Prispevkov: 1078
|
Objavljeno: Sobota 19 Apr 2008 22:34 Naslov sporočila: |
|
|
Shyam
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakačan dr. pipika
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 12:28 Prispevkov: 3237
|
Objavljeno: Sobota 19 Apr 2008 23:23 Naslov sporočila: |
|
|
tungavidya je napisal/a: |
Sem si malo pogledala tole temo, pa vidim, kaj ste naredili iz nje. Prosim, da se držite teme, to pa je Bhakti joga- religija duše.
A sploh veste o čem je govora? Če ne veste, pol pa ne filozofirajte ene brezvezne stvari.
No, kaj bo zdaj?
A bo kdo kaj pametnega vprašal?
Če ne, bom nadaljevala, tam kjer sem končala.
In boste spet vznemirjeni!!!!
Ane??? |
Evo, da ne bo očitka, da te ne jemljemo resno ali celo, da ignoriramo tvojo temo in tvoje verovanje.
Zastavljam nekaj vprašanj, v upanju, da boš nanje odgovorila naravnost, brez ovinkarjenja in ne da pošiljaš brat kakšne "svete tekste in spise", ki bi mi šele pomagali, da bi vas "dojeli" ( ):
1) Vsaka religija je umeščena v neko sociokulturno okolje. Kako tvoja religija razume politično pluralnost, demokratične standarde, ločitev cerkve in organizirane religije od države oz. vprašanj, ki so v izključni ustavni pristojnosti (demokratične in sekularne) države?
2) Kakšen je odnos tvoje religije do alternativnih življenjskih slogov (samskost, svoboda spolnih izbir ...)? Kakšen odnos ima tvoja religija do spolne razsežnosti človeka? Postavlja tvoja religija človekovi spolnosti kakšne omejitve in če ja, kakšne so te omejitve?
3) Koliko tvoja religija razume pravico ljudi, da sami izberejo svoje versko prepričanje, svojim otrokom pa pustijo, da se sami odločijo (ob primerni starosti), da se pridružijo religiji svojih staršev ali jo namesto tega pošljejo tja nekam v tri krasne?
4) Kakšno vlogo imajo ženske v okolju, kjer prevladuje tvoja religija? Imajo možnost polnopravnega sodelovanja, postati "svečenice" in v vseh pogledih enako kot moški sodelovati pri odločanju in doseči vse družbene in versko-hierarhične statuse, ki so na voljo moškim?
5) Kako tvoja religija odgovarja na vprašanja revščine, človekovega trpljenja, ki izvira iz družbenih krivic, krivičnih družbenih odnosov, na kršenje temeljnih človekovih pravic. Kako živeti polno tukaj in sedaj, brez sklicevanja na kakšna prihodnja življenja, magične nebeške svetove, duhove in druge fantazijske pojavnosti?
6) Kako se tvoja religija sooča z znanostjo in znanstvenim pristopom do razlaganja sveta, vključno z "večnimi" vprašanji (dejstvi) o smrtnosti, človeškem bitju kot živali, brezpogojno vključeni v naravno okolje, evolucionizmu,
7) Kaj je tvoja religija prispevala k splošnemu blagru v lokalnem okolju in širše, globalno? Je uspela (oz. njeni predstavniki) končati kakšno vojno, je prispevala h kakšnemu znanstvenemu odkritju s katerega koli znanstvenega področja (medicina, fizika, kemija, humanistika)? Je kateri koli od njenih odgovorov ali zatrjevanj splošno sprejeta, občečloveška resnica, aksiom, referenca?
8) Predstavi eno (ali več) okolje, kjer je tvoja religija dominantna/prevladujoča veroizpoved in ima tudi relevantno politično moč - ter opiši, kakšno je sožitje med to religijo oz. njeno politično-ideološko večino ter med manjšimi, perifernimi družbenimi skupinami (in religijami)?
9) Kakšen je odnos tvoje religije do materialega blagostanja? Je človeška želja po izobrazbi, dobri službi, kvalitetnemu domu in vsemi koristnimi pripomočki našega časa (računalnik, TV, avtomobil ipd.), nekaj sprejemljivega, zaželjenega ... ali pa tvoja religija takemu blagostanju oporeka, ga relativizira ali celo problematizira?
10) Za konec, kako tvoja religija in ti osebno, percipira ateizem oziroma prepričanje, da božanska bitja na človeka nimajo nobenega vpliva, da ne obstajo nobeni resni dokazi, da takšna bitja sploh obstajajo in prepričanje, da je religija v svoji institucionalizirani obiki pravzaprav družbeno škodljiv element, kar je "uspešno" demonstrirala vso človeško zgodovino? Kakšen je vaš odnos do ateistov in ateizma?
K odgovorom so seveda vabljeni tudi drugi, ki delijo tvoje versko prepričanje.
lpjkč |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tungavidya nadpiščanec
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 23:05 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: Ponedeljek 21 Apr 2008 07:30 Naslov sporočila: |
|
|
jakačan je napisal/a: |
Evo, da ne bo očitka, da te ne jemljemo resno ali celo, da ignoriramo tvojo temo in tvoje verovanje.
Zastavljam nekaj vprašanj, v upanju, da boš nanje odgovorila naravnost, brez ovinkarjenja in ne da pošiljaš brat kakšne "svete tekste in spise", ki bi mi šele pomagali, da bi vas "dojeli" ( ):
1) Vsaka religija je umeščena v neko sociokulturno okolje. Kako tvoja religija razume politično pluralnost, demokratične standarde, ločitev cerkve in organizirane religije od države oz. vprašanj, ki so v izključni ustavni pristojnosti (demokratične in sekularne) države? |
V duhu tega, kar sem že pred časom napisala v tej temi:
tungavidya je napisal/a: |
To temo sem odprla v smislu razširjanja obzorja o različnih oblikah verstev, ki se že vrsto let nahajajo tudi na tem našem majhnem skupnem koščku sveta in zaradi tega od nas zahtevajo neko novo višjo stopnjo tolerance in strpnosti. Nepoznavanje največkrat povzroči strah, strah pa povzroči sovražnost oz. nestrpnost. Npr. pred kakšnimi petdesetimi leti ni obstajala taka potreba po informiranosti o različnih verstvih, razen zaradi potrebe po razgledanosti. Večinoma so bili ljudje bodisi krščansko verni ali pa ateisti in so med seboj dokaj strpno bivali. Toda stvari se spreminjajo, odnosi med ljudmi postajajo bolj kompleksni in zahtevni. Zato je treba v tem smislu slediti temu tudi z informacijami in osveščenostjo o raznolikosti človeškega umevanja, razumevanja, verskih načelih in podobno. V nasprotnem primeru lahko sobivanje postane dokaj oteženo.
V tem duhu se prosim priključujte k tej temi in jo naredite konstruktivno. Predvsem pa ena mera kulturnega dialoga lahko tudi pokaže na nivo udeležencev te teme. |
ti bom po svoji najboljši moči odgovorila na tvoja vprašanja, zelo natančno, enega za drugim.
jakačan je napisal/a: |
1) Vsaka religija je umeščena v neko sociokulturno okolje. Kako tvoja religija razume politično pluralnost, demokratične standarde, ločitev cerkve in organizirane religije od države oz. vprašanj, ki so v izključni ustavni pristojnosti (demokratične in sekularne) države? |
Pravzprav mi ne prakticiramo religije ampak prakticiramo »Sanatan Dharmo«, kar pomeni »večna aktivnost duše«. Obstaja razlika med religijo in dharmo.
Naš Gurudeva razlaga to razliko na naslednji način:
CITAT:
Due to the lack of real knowledge about the subject matter of Sanatana Dharma', now-a-days asanatana dharma is being spread as sanatana dharma. People, lacking the knowledge of the real meaning of sanatana dharma, are considering sanatana dharma as the religion of Hindus only; which is very limited conception. What is the real meaning of sanatana dharma? Following is an excerpt from a lecture given by the president-acharya of Sree Caitanya Gaudiya Math, Sree Srimad Bhakti Ballabha Tirtha Goswami Maharaj on the topic of sanatana dharma.
Sanatana Dharma
by Srila Bhakti Ballabh Tirtha Goswami Maharaja
One thing is dharma' and another is religion'. Both do not convey same meaning. We do not find any other word in English, so we use religion. In the oxford dictionary the meaning of religion is, "A system of faith, especially personal God entitled to obedience." Therefore religion' word is not a proper translation of the word dharma'.
We should understand it very well that performing rituals alone is not dharma. Upasana (worship) is the method. Mind will get purified by the remembrance of Supreme Lord (Bhagavan). Pure mind will result into love for Supreme Lord and love for Supreme Lord will cause the development of love for all the living beings related to Him. There will not be any violence towards anybody. Therefore love for Supreme Lord is the highest dharma.
Srila Sacidananda Thakur speaking in relation to the word dharma' mentions that the meaning of dharma' is nature'. Whatever the nature of each, is their dharma. In reality, dharma is of two types: Naimittik dharma (temporary dharma) and Nitya dharma. (eternal dharma). For example, the nature of water is liquidity. However due to excess cold it takes the form of ice, and on getting heat, again change to water. The cold was the cause for the water to become ice, so ice is the naimittik dharma of water and liquidity is eternal dharma.
Similarly, two kinds of dharma have been seen for the jivas (living entities). Naimittik and Nitya. But before understanding these, we must understand what is the nature of jiva. Because only when the knowledge of the nature is there, it can be better understood which dharma of jiva is Naimittik and which is nitya dharma?
Now let's try to understand who is jiva (soul) in nature? Normally we understand body as the person, but do not tell body as person. We use the following terminology in our daily use - my body, my mind, my intelligence etc. Nobody says I am body, I am mind'. This explains that the speaker of I' is different from body.
Even if we see externally, nobody identifies body as the person. Whether it's an atheistic country or theistic, everywhere until the body has the conscious principle it is considered as a person. On loosing conscious principle, nobody calls the dead body as a person. So burning the dead body, giving it to animals or birds, does not cause any punishment. And nowhere the dead body has the right to cast vote.
Until the body has conscious principle, which is also called as atma or soul in the scriptural language, it is identified as a person and not a body. Until the atomic soul, the energy of the eternally existing, eternally blissful, eternally knowledgeable Supreme Lord, remains in the body, it is identified as a person. By the existence of that principle, I' remains and by the absence of that principle, I' do not remain; that is my nature (means, I am a soul). Soul is eternal, body is not eternal.
Now let's think about the real position of the living entities (jivas). Where from the living entities came? What is it's dharma? Lord Sri Krishna tells about it at one place in Gita that living entities are parts of His energy. However, at another place he says that they are His own parts. On the basis of second statement, some say that jiva is part of Bhagavan, so he is also Bhagavan. However this is not correct. The jivas are not mentioned as Bhagavan here. Both of the Gita's statements should be taken. Lord Krishna says, "apareyam itas tv anyam prakrtim viddhi me param! jiva-bhutam maha-baho yayedam dharyate jagat!! (O mighty-armed Arjuna! There is another, superior energy of Mine, which comprises the living entities). According to Gita, living entities are not part of Supreme Lord, a part of His energy. Because the part of the Lord is Lord only. Every part of infinite is infinite. The part of Lord is called as svamsa, all incarnations are Lord Krishna's svamsa. Every part of infinite is infinite, but part of the energy of infinite cannot be infinite. For example, the part of sun will be sun, however his light rays cannot be called sun. Even all the light rays collected together cannot be called sun. Similarly living entity (jiva) is part of Lord's energy, not of Lord's.
The jnanis explain tattvamasi' as You are that'. However Vaisnava teachers refute it and explain it as, tasya tvam asi, you are His or you are His (Lord's) servant.
Sun is 14,00,000 times the size of earth. If the sun's light is coming to my room by window, then I cannot say that sun has come to my room. Sun is 14,00,000 times of the size of whole earth, how can it come? It is the light rays of sun or the part of sun's energy. Even all the light rays collected together cannot make sun. Sun gives light, light does not become sun.
Lord has infinite potencies or energies, Gita talks about two of those, superior' and inferior' potency. Living entities (jivas) are superior energy. Material and subtle bodies are inferior energy. Sri Chaitanya Maharprabhu made it more clear that jiva is the part of Lord's marginal potency, atomic conscious. Jiva is from Bhagavan, in Bhagavan, from Bhagavan and therefore for Bhagavan. For example, if one asks the finger of hand, who are you?' and finger were to reply I am the person'. If we take the photo of finger, someone may get misunderstanding about person, because that is not a person. Similarly, if we consider jiva as Bhagavan, then we will be misunderstanding Bhagavan.
Just like, finger is a small part of body, jiva is also a small part of Lord's potency, not the complete Lord. Some people also say that we were Lord earlier, however became jiva by the influence of maya and we will become Lord again by chanting Soham! Soham!. This is completely wrong. This is not scriptural injunction. Because Lord can never become Jiva, Absolute is always Absolute.
Therefore Lord is eternal. Lord's potency is eternal. Jiva, the part of Lord's potency, is also eternal. Their relationship is also eternal and their dharma is also eternal. This is called as eternal dharma or Santana Dharma'. The meaning of Sanatana is, whatever existed in past, is existing and will remain to exist. However the dharma of body is not sanatana, because the body is destructible. Mind. The subtle body made of mind, intelligence and ego, is also not eternal. When one's tendency for sensual enjoyment ends, his subtle body also ends. Therefore the dharma of destructible thing cannot be Sanatana Dharma'. This is called as Naimittik Dharma'. Due to the influence of maya, soul has got two coverings, first is material covering and second is subtle covering. Both of these bodies have different nature. How many different types of material dharmas we have in our India?
Geographical barriers, Social barriers, National barriers! But the soul is superior to mind and body. It is eternal. Therefore it's dharma is also eternal. Sanatana dharma is dharma for not only India, but it is the dharma for all the living entities, who are in innumerable universes. The essence is that soul is eternal, body is destructible. Therefore all body related dharmas are destructible and only soul's dharma is eternal. Living entities are part and parcel of Lord's potency. Potency is always under the control of potent and serves the potent. Similarly the service of Lord is the highest duty of living entity. This dharma of soul is known as Bhagavat dharma, Sanatana dharma or Vaishnav Dharama. This is natural dharma of the living entities.
Gaur Premanande! Hari Hari Bol!
Iz povedanega lahko razbereš, kakšen je naš pogled na religijo. Ta je nujno tudi del nekega okolja, ki jo lahko sprejme, zavrne, razvija ali pa zatre. Kolikor jaz vem, pa se naša inštitucija (Šri Čejtanja Goudija Math - Indija) ni nikoli ukvarjala z nobenimi posvetnimi, političnimi ali humanitarnimi aktivnostmi, ampak s čisto duhovnostjo. Ta je vedno neodvisna od okoliščin in okolja, ker je večna in vedno enaka.
Osebno menim, da so politika, družbeni standardi, demokracija....del tega sveta, ki je začasen. To je pač naravno. S tem naj se ukvarjajo tisti, ki se poistovečajo s telesom. Tisto, kar mislim, da je naloga nas, ki se zavedamo svoje večne identitete pa je to, da ljudem povemo, da poleg te začasne, obstaja tudi večna narava duše in njena večna aktivnost. Da jim povemo, da človek ni samo materialno bitje, ampak tudi duhovno bitje. Da je zanemarjanje enega ali drugega aspekta škodljivo tako na začasnem kot tudi večnem nivoju. Da ljudem poleg materialne izobrazbe, za katero mora poskrbeti posvetna sfera, ponudimo in omogočimo tudi možnost globjega, duhovnega razumevanja sveta in nas samih. Vsak naj opravi svoj del posla. Posvetni ljudje imajo svoje naloge, transcedentalisti pa imamo svoje. Če se bo cerkev ukvarjala s posvetnim, ja kdo se bo pa potem z duhovnim? Ljudje morajo imeti pravico, da se med različnimi možnostmi izbire odločajo svoje življenje preživeti bodisi v nevednosti, znanju, veri ali neveri. Zatiranje vernih ni nič boljše od zatiranja neverujočih in obratno. Eno in drugo je treba spoštovati in dopuščati in živeti v sožitju in ljubezni.
se nadaljuje...... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tungavidya nadpiščanec
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 23:05 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: Nedelja 04 Maj 2008 12:37 Naslov sporočila: |
|
|
Jakačan je napisal/a:
2) Kakšen je odnos tvoje religije do alternativnih življenjskih slogov (samskost, svoboda spolnih izbir ...)? Kakšen odnos ima tvoja religija do spolne razsežnosti človeka? Postavlja tvoja religija človekovi spolnosti kakšne omejitve in če ja, kakšne so te omejitve?
V nadaljevanju objavljam besede našega Gurudeva, ko je odgovarjal na pismo enega njegovih učencev v zvezi s tem:
Ordinarily, human beings are eligible for Pravritti marg, i.e., a household married life. The root cause of the conditioned souls for their getting 84 lacs of species is aversion to Supreme Lord Sree Krishna. After passing through 80 lacs of births, one can get precious human birth, which is congenial for worship of Supreme Lord, because of the discriminating power given by Lord to human being. A human being has the power of discrimination between good and bad, eternal and non-eternal etc. After passing through cycles of births, the impressions of the force of sense-gratification also persists. Even western people know human being has got animilaty and also rationality. It is very difficult for conditioned souls to restrain animal instinct of sense gratification. So most of the human beings are entitled to Pravritti marg, i.e., to worship Supreme Lord remaining in Pravritti marg. A conditioned soul remaining in Pravritti marg cannot devote his full energy for the service of Supreme Lord because he must give his attention for the maintenance of the family. Vedic injunction is the injunction of Supreme Lord. Those who are unable to restrain sex desire are not entitled for Vanaprastha or Sannyas ashram. From Brahmacharya ashram, if anybody wants to accept household life, he can do it taking permission of Guru. In vedic order, a wife is considered to be 'Bhäryyä'. At the time of marriage, husband takes the responsibility of maintaining wife. 'Putrarthe kriyate bharyya'. It is stated in the scriptures, one can marry for getting child, but he is to observe all regulations enjoined by the Vedas. This is also a religious life. One should not marry for sense-gratification only.
After marriage, nobody is sure that he will get a son or not. That depends upon Lord's will. To my opinion, it will not be good for you to change it. Both of you, remaining in an ideal household life, should worship Krishna and His devotees.
In India, after 50 years of age, one can accept Vanaprastha ashram and not before that. Even in Vanaprastha ashram, one can observe it with or without wife. Although Nivritti marg, i.e., Sannyas ashram is congenial for engaging, devoting all time for worship of Krishna and nothing else, but this sort of competent person is rarely to be found in this world. After Sannyas ashram, nobody can go back to household life. If anybody comes back from Sannyas to household life, it will be a spiritual fall. So it is not wise to take a sudden decision of accepting Sannyas ashram.
An actually bonafide surrendered soul is protected by Supreme Lord Sree Krishna, whether he is in Grishastha ashram or he has accepted ascetic order. We are peaceful when we see adjustment under all circumstances. We cannot make the environment adjusted to us, but we are to adjust ourselves with the environment. A conditioned soul reaps the fruit of his own actions, good or bad. It is my advice, it will be good for you not to take any decision by your own initiative. You should continue to pray the grace of Guru, Vsishnavas, Personal Associates of Gauranga Mahaprabhu - Sadgoswamis and specially, Nityananda Prabhu and Gauranga Mahaprabhu. Depend on Them absolutely and I am sure, They will do whatever is beneficial for your eternal welfare. They are All-Merciful and All-Powerful. I myself after joining the institution as an ascetic, submitted my prayer to Most Revered Gurudeva, to give me proper advice and He advised me - Saranagati is the best medicine of all problems. As I am busy here, I have got no time to speak more on this matter. Supreme Lord Sree Krishna willing, if I come in contact with you, I shall speak to you in detail.
---Sreela Bhakti Ballabha Tirtha Maharaj
No, kot sem že v prejšnjem odgovoru povedala, se mi ne ukvarjamo s poseganjem v družbo na način, da bi predpisovali ljudem, kako naj živijo. Današnja družba je tako zasidrana na telesnem nivoju življenja, da bi bila to izguba dragocenega časa. Vsak naj se odloča po svoje, prav pa je, da ima med čem izbirati.
Malo je ljudi, ki so pripravljeni stopiti na pot čiste duhovnosti, to je brezpogojne predanosti Krišni, kjer je v centru njihovega življenja Krišna in ne njihovo lastno čutno uživanje. Če pa se kdo odloči za to, so pa vsi življenjski slogi lahko primerni za to, da dosežemo namen in cilj človeškega življenja, ki je služenje Krišni. Tistim, ki ne morejo kontrolirati seksualne želje je predlagano, da vstopijo v družinsko življenje, kjer seksualne želje lahko transformirajo oz. uporabijo v služenju Krišni. Tistim, ki so sposobni te svoje želje tolerirati ali pa so jih že premagali pa se predlaga asketsko življenje. Ljudje imamo pač različne narave in tega ni mogoče umetno spregledovati ali zatirati. V resnici pa niti ni potrebno, ker je vsako naravo mogoče s pravilnim procesom vključiti v predano služenje Krišni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
exorcist pipika
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 20:21 Prispevkov: 1827
|
Objavljeno: Nedelja 04 Maj 2008 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
tungavidya je napisal/a: |
Jakačan je napisal/a:
2) Kakšen je odnos tvoje religije do alternativnih življenjskih slogov (samskost, svoboda spolnih izbir ...)? Kakšen odnos ima tvoja religija do spolne razsežnosti človeka? Postavlja tvoja religija človekovi spolnosti kakšne omejitve in če ja, kakšne so te omejitve?
V nadaljevanju objavljam besede našega Gurudeva, ko je odgovarjal na pismo enega njegovih učencev v zvezi s tem:
Ordinarily, human beings are eligible for Pravritti marg, i.e., a household married life. The root cause of the conditioned souls for their getting 84 lacs of species is aversion to Supreme Lord Sree Krishna. After passing through 80 lacs of births, one can get precious human birth, which is congenial for worship of Supreme Lord, because of the discriminating power given by Lord to human being. A human being has the power of discrimination between good and bad, eternal and non-eternal etc. After passing through cycles of births, the impressions of the force of sense-gratification also persists. Even western people know human being has got animilaty and also rationality. It is very difficult for conditioned souls to restrain animal instinct of sense gratification. So most of the human beings are entitled to Pravritti marg, i.e., to worship Supreme Lord remaining in Pravritti marg. A conditioned soul remaining in Pravritti marg cannot devote his full energy for the service of Supreme Lord because he must give his attention for the maintenance of the family. Vedic injunction is the injunction of Supreme Lord. Those who are unable to restrain sex desire are not entitled for Vanaprastha or Sannyas ashram. From Brahmacharya ashram, if anybody wants to accept household life, he can do it taking permission of Guru. In vedic order, a wife is considered to be 'Bhäryyä'. At the time of marriage, husband takes the responsibility of maintaining wife. 'Putrarthe kriyate bharyya'. It is stated in the scriptures, one can marry for getting child, but he is to observe all regulations enjoined by the Vedas. This is also a religious life. One should not marry for sense-gratification only.
After marriage, nobody is sure that he will get a son or not. That depends upon Lord's will. To my opinion, it will not be good for you to change it. Both of you, remaining in an ideal household life, should worship Krishna and His devotees.
In India, after 50 years of age, one can accept Vanaprastha ashram and not before that. Even in Vanaprastha ashram, one can observe it with or without wife. Although Nivritti marg, i.e., Sannyas ashram is congenial for engaging, devoting all time for worship of Krishna and nothing else, but this sort of competent person is rarely to be found in this world. After Sannyas ashram, nobody can go back to household life. If anybody comes back from Sannyas to household life, it will be a spiritual fall. So it is not wise to take a sudden decision of accepting Sannyas ashram.
An actually bonafide surrendered soul is protected by Supreme Lord Sree Krishna, whether he is in Grishastha ashram or he has accepted ascetic order. We are peaceful when we see adjustment under all circumstances. We cannot make the environment adjusted to us, but we are to adjust ourselves with the environment. A conditioned soul reaps the fruit of his own actions, good or bad. It is my advice, it will be good for you not to take any decision by your own initiative. You should continue to pray the grace of Guru, Vsishnavas, Personal Associates of Gauranga Mahaprabhu - Sadgoswamis and specially, Nityananda Prabhu and Gauranga Mahaprabhu. Depend on Them absolutely and I am sure, They will do whatever is beneficial for your eternal welfare. They are All-Merciful and All-Powerful. I myself after joining the institution as an ascetic, submitted my prayer to Most Revered Gurudeva, to give me proper advice and He advised me - Saranagati is the best medicine of all problems. As I am busy here, I have got no time to speak more on this matter. Supreme Lord Sree Krishna willing, if I come in contact with you, I shall speak to you in detail.
---Sreela Bhakti Ballabha Tirtha Maharaj
No, kot sem že v prejšnjem odgovoru povedala, se mi ne ukvarjamo s poseganjem v družbo na način, da bi predpisovali ljudem, kako naj živijo. Današnja družba je tako zasidrana na telesnem nivoju življenja, da bi bila to izguba dragocenega časa. Vsak naj se odloča po svoje, prav pa je, da ima med čem izbirati.
Malo je ljudi, ki so pripravljeni stopiti na pot čiste duhovnosti, to je brezpogojne predanosti Krišni, kjer je v centru njihovega življenja Krišna in ne njihovo lastno čutno uživanje. Če pa se kdo odloči za to, so pa vsi življenjski slogi lahko primerni za to, da dosežemo namen in cilj človeškega življenja, ki je služenje Krišni. Tistim, ki ne morejo kontrolirati seksualne želje je predlagano, da vstopijo v družinsko življenje, kjer seksualne želje lahko transformirajo oz. uporabijo v služenju Krišni. Tistim, ki so sposobni te svoje želje tolerirati ali pa so jih že premagali pa se predlaga asketsko življenje. Ljudje imamo pač različne narave in tega ni mogoče umetno spregledovati ali zatirati. V resnici pa niti ni potrebno, ker je vsako naravo mogoče s pravilnim procesom vključiti v predano služenje Krišni. |
Tunga, to pa je zelo značilno za verske fanatike, ki se niso sposobni odmakniti od Krishne, Jezusa, Alaha, ampak skoz tumbajo eno in isto, niste sposobni prisluhniti drugim in jih razumeti, ker jih nočete poslušati, saj ste prepričani v svoje edinozveličavne kvazi resnice...
Prilepila si neke megalomanske angleške citate in v vsakem stavku omenjaš Krišno, materialnost, duhovnost....
To deluje nekako zelo prazno in brez vsebine, nobene praktično-življenjske modrosti ne vidim v tem, niti nisi odgovorila na Jakačanove zastavljene poste, čeprav verjetno ti tega niti ne opaziš, ker si preveč "notri padla". |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakačan dr. pipika
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 12:28 Prispevkov: 3237
|
Objavljeno: Nedelja 04 Maj 2008 20:47 Naslov sporočila: |
|
|
exorcist je napisal/a: |
Tunga, to pa je zelo značilno za verske fanatike, ki se niso sposobni odmakniti od Krishne, Jezusa, Alaha, ampak skoz tumbajo eno in isto, niste sposobni prisluhniti drugim in jih razumeti, ker jih nočete poslušati, saj ste prepričani v svoje edinozveličavne kvazi resnice...
Prilepila si neke megalomanske angleške citate in v vsakem stavku omenjaš Krišno, materialnost, duhovnost....
To deluje nekako zelo prazno in brez vsebine, nobene praktično-življenjske modrosti ne vidim v tem, niti nisi odgovorila na Jakačanove zastavljene poste, čeprav verjetno ti tega niti ne opaziš, ker si preveč "notri padla". |
Exo, se strinjam s tvojim razmišljanjem.
Sem sicer pričakoval takšen odgovor s strani gospodične vernice.
Pa vendar bom za vsak slučaj ponovil vprašanja, morebiti se je pa tunga zmedla in v vseh teh svojih copy pastih zgrešila moja vprašanja, ki sploh niso bila zastavljena tako komplicirano, da bi morala tunga odgovarjati v dveh jezikih in komplicirati v tri božje materne in se ukvarjati s 200 drugimi rečmi, namesto ,da bi preprosto odgovorila na zastavljena vprašanja. Morebiti bi jih moral pa prevesti v angleščino... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakačan dr. pipika
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 12:28 Prispevkov: 3237
|
Objavljeno: Nedelja 04 Maj 2008 20:49 Naslov sporočila: |
|
|
jakačan je napisal/a: |
tungavidya je napisal/a: |
No, kaj bo zdaj? A bo kdo kaj pametnega vprašal?
Če ne, bom nadaljevala, tam kjer sem končala. In boste spet vznemirjeni!!!! Ane??? |
Evo, da ne bo očitka, da te ne jemljemo resno ali celo, da ignoriramo tvojo temo in tvoje verovanje.
Zastavljam nekaj vprašanj, v upanju, da boš nanje odgovorila naravnost, brez ovinkarjenja in ne da pošiljaš brat kakšne "svete tekste in spise", ki bi mi šele pomagali, da bi vas "dojeli" ( ):
1) Vsaka religija je umeščena v neko sociokulturno okolje. Kako tvoja religija razume politično pluralnost, demokratične standarde, ločitev cerkve in organizirane religije od države oz. vprašanj, ki so v izključni ustavni pristojnosti (demokratične in sekularne) države?
2) Kakšen je odnos tvoje religije do alternativnih življenjskih slogov (samskost, svoboda spolnih izbir ...)? Kakšen odnos ima tvoja religija do spolne razsežnosti človeka? Postavlja tvoja religija človekovi spolnosti kakšne omejitve in če ja, kakšne so te omejitve?
3) Koliko tvoja religija razume pravico ljudi, da sami izberejo svoje versko prepričanje, svojim otrokom pa pustijo, da se sami odločijo (ob primerni starosti), da se pridružijo religiji svojih staršev ali jo namesto tega pošljejo tja nekam v tri krasne?
4) Kakšno vlogo imajo ženske v okolju, kjer prevladuje tvoja religija? Imajo možnost polnopravnega sodelovanja, postati "svečenice" in v vseh pogledih enako kot moški sodelovati pri odločanju in doseči vse družbene in versko-hierarhične statuse, ki so na voljo moškim?
5) Kako tvoja religija odgovarja na vprašanja revščine, človekovega trpljenja, ki izvira iz družbenih krivic, krivičnih družbenih odnosov, na kršenje temeljnih človekovih pravic. Kako živeti polno tukaj in sedaj, brez sklicevanja na kakšna prihodnja življenja, magične nebeške svetove, duhove in druge fantazijske pojavnosti?
6) Kako se tvoja religija sooča z znanostjo in znanstvenim pristopom do razlaganja sveta, vključno z "večnimi" vprašanji (dejstvi) o smrtnosti, človeškem bitju kot živali, brezpogojno vključeni v naravno okolje, evolucionizmu,
7) Kaj je tvoja religija prispevala k splošnemu blagru v lokalnem okolju in širše, globalno? Je uspela (oz. njeni predstavniki) končati kakšno vojno, je prispevala h kakšnemu znanstvenemu odkritju s katerega koli znanstvenega področja (medicina, fizika, kemija, humanistika)? Je kateri koli od njenih odgovorov ali zatrjevanj splošno sprejeta, občečloveška resnica, aksiom, referenca?
8) Predstavi eno (ali več) okolje, kjer je tvoja religija dominantna/prevladujoča veroizpoved in ima tudi relevantno politično moč - ter opiši, kakšno je sožitje med to religijo oz. njeno politično-ideološko večino ter med manjšimi, perifernimi družbenimi skupinami (in religijami)?
9) Kakšen je odnos tvoje religije do materialega blagostanja? Je človeška želja po izobrazbi, dobri službi, kvalitetnemu domu in vsemi koristnimi pripomočki našega časa (računalnik, TV, avtomobil ipd.), nekaj sprejemljivega, zaželjenega ... ali pa tvoja religija takemu blagostanju oporeka, ga relativizira ali celo problematizira?
10) Za konec, kako tvoja religija in ti osebno, percipira ateizem oziroma prepričanje, da božanska bitja na človeka nimajo nobenega vpliva, da ne obstajo nobeni resni dokazi, da takšna bitja sploh obstajajo in prepričanje, da je religija v svoji institucionalizirani obiki pravzaprav družbeno škodljiv element, kar je "uspešno" demonstrirala vso človeško zgodovino? Kakšen je vaš odnos do ateistov in ateizma?
K odgovorom so seveda vabljeni tudi drugi, ki delijo tvoje versko prepričanje. |
p.s. Tudi Satis, čeprav povabljena k odgovarjanjem, se je kar nekako skrila in raje kima Ardentu, kot da bi se lotila odgovarjanja na povsem relevantno zastavljena vprašanja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
satis pipika
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 17:00 Prispevkov: 1078
|
Objavljeno: Torek 06 Maj 2008 08:02 Naslov sporočila: |
|
|
Jakačan, forumski mačkonček, ker vidim, da bi se rad poigral z eno verskih mišk, kar je tvoj priljubljeni hobi, se voljno ponujam kot plen tvojim jezičnim ateističnim zobkom:
Citiram: |
2) Kakšen je odnos tvoje religije do alternativnih življenjskih slogov (samskost, svoboda spolnih izbir ...)? Kakšen odnos ima tvoja religija do spolne razsežnosti človeka? Postavlja tvoja religija človekovi spolnosti kakšne omejitve in če ja, kakšne so te omejitve? |
Vsakega se spoštuje kot duhovno bitje in spolna usmerjenost tu ni v prvem planu. Vsak lahko služi Bogu po svojih zmožnostih, bodisi je poročen, samski ali homoseksualec. Spolnost se drugače jemlje kot nekaj najbolj naravnega, sredstvo za reprodukcijo, kot jo je ustvarila mati narava brez umetnih posegov, ki jih človeštvo pozna zgolj zadnjih nekaj let. Torej res vdani pripadniki ne uporabljajo kontracepcije, se pa nikogar ne obsoja, če jo. Torej podobno kot katoliška vera, tu se pravzaprav zelo ujemamo glede pogledov.
Citiram: |
3) Koliko tvoja religija razume pravico ljudi, da sami izberejo svoje versko prepričanje, svojim otrokom pa pustijo, da se sami odločijo (ob primerni starosti), da se pridružijo religiji svojih staršev ali jo namesto tega pošljejo tja nekam v tri krasne? |
Naša religija spoštuje vsako živo bitje, celo mravlje, pajke in muhe, da ne govorim o ljudeh. Nobene verske, rasne ali telesne diskriminacije. Vse vere se spoštuje kot enakovredne in dane od Boga. Otroke se vzgaja v zdravem duhu, se jim poda neke duhovne smernice, potem pa vsak svobodno odloča sam.
Citiram: |
4) Kakšno vlogo imajo ženske v okolju, kjer prevladuje tvoja religija? Imajo možnost polnopravnega sodelovanja, postati "svečenice" in v vseh pogledih enako kot moški sodelovati pri odločanju in doseči vse družbene in versko-hierarhične statuse, ki so na voljo moškim? |
Jaz zdaj govorim za harekrišna gibanje, kjer so ženske popolnoma enakopravne moškim. Imajo predavanja, lahko postanejo duhovnice- duhovne učiteljice in lahko dosežejo vse statuse kot moški.
Citiram: |
5) Kako tvoja religija odgovarja na vprašanja revščine, človekovega trpljenja, ki izvira iz družbenih krivic, krivičnih družbenih odnosov, na kršenje temeljnih človekovih pravic. Kako živeti polno tukaj in sedaj, brez sklicevanja na kakšna prihodnja življenja, magične nebeške svetove, duhove in druge fantazijske pojavnosti? |
Vse se gleda s stališča karme, da kar počneš drugim, se neizogibno vrača tebi. Torej vsak, ki dela zlo, prej ali slej plača karmično ceno. Kot bo razviti svet enkrat plačal ceno za popolno brezbrižnost do milijard lačnih zaradi pohlepa manjšine.... Odgovor na rešitev lakote je v prehodu na vegetarijansko hrano, praktičen odgovor sedaj pa je organizacija Food for life.
Citiram: |
6) Kako se tvoja religija sooča z znanostjo in znanstvenim pristopom do razlaganja sveta, vključno z "večnimi" vprašanji (dejstvi) o smrtnosti, človeškem bitju kot živali, brezpogojno vključeni v naravno okolje, evolucionizmu,
|
O takih vprašanjih obstaja stran, ki jo lahko pogledaš, linke podam spodaj.
Linki:
Družinsko življenje slovenske hare krišna družine
Food for life
http://www.krishnascience.com/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tungavidya nadpiščanec
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 23:05 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: Sobota 10 Maj 2008 19:29 Naslov sporočila: |
|
|
jakačan je napisal/a: |
3) Koliko tvoja religija razume pravico ljudi, da sami izberejo svoje versko prepričanje, svojim otrokom pa pustijo, da se sami odločijo (ob primerni starosti), da se pridružijo religiji svojih staršev ali jo namesto tega pošljejo tja nekam v tri krasne? |
Vsako živo bitje ima svobodno voljo, ki mu jo je podaril Bog.
V moji družini smo vajšnave jaz, moj mlajši sin in njegova žena, medtem ko je moj starejši sin bolj gnostik, njegova partnerka je ateist, moj mož je nevtralen in toleranten. S ljubeznijo in razumevanjem je vse mogoče. Ob moji inicijaciji Gurudeva ni zahteval nobenega pogoja glede moje družine ali njihovega verskega prepričanja in le- to ni bilo nobena ovira za mojo posvetitev v vajšnavizem. Torej moja »religija« zelo dobro razume pravico do izbire svojega lastnega verskega prepričanja in se bolj ukvarja s tem, kako se v popolnosti držati svojih lastnih principov in pravil, kot pa spreminjati druge. Mi smo zelo strogi do sebe, druge pa pustimo pri miru. Kako strogi pa si lahko prebereš iz navodil našega Paramgurudeva Om Višnupad 108 Šri Šrimad Bhakti Dajita Madhava Gosvami Maharadža, ki je dejal naslednje:
Citiram: |
Sree Sree Guru Gaurangau Jayatah!
You have to be vigilant, making sure you are not diverted due to attachment to material and temporary religious practices. If you analyse in detail the characters of those who try to obstruct you in your path of hari-bhajana, you will find that they are leading their lives deeply engrossed in activities that are totally averse to Sri Krishna. Moreover, the views of such enslaved souls and those of pure devotees can never be similar. The difference in their views is natural and must necessarily be there. But the wise and clever devotee, keeping intact his devotion to bhakti, does not withdraw from usual interaction with the world around him. Only those activities that are against bhakti must be avoided. There is no need to abandon material and social activities that are not averse to suddha-bhakti. I do not see why householder devotees should give up their routine social activities. You should cooperate with or help your relatives at the time of functions such as marriages and so on. However, eating non-vegetarian food and remnants of food offered to demigods is strictly prohibited.
If no one from your family or from the society you live in were highly educated, then taking this plea, would you also wish to remain uneducated? Similar is the case with spiritual knowledge. No wise man on this planet will advise you to keep yourself devoid of such invaluable spiritual knowledge. Rather, you will be advised by any well-wisher to set a high standard from which the others will benefit. For the sake of the temporal, do not harm your actual, spiritual interest (paramartha). Consider this carefully: How much can you flatter others for the sake of material comforts? How much will you benefit and for how long? A human being may die at any moment. How much will your sympathy towards such people benefit them after your death and vice versa? Remember that at the time of our death, all objects related to the body will be left behind and we will have to go far away. Do not ever be concerned about pleasing the ordinary conditioned souls who cannot differentiate between good and bad, who are attached to lust, anger and greed, and enveloped by bad habits. Sri Bhagavan is the protector and maintainer of all. Do not waste your invaluable and tender devotional life blindly following some helpless and hapless foolish people who are bereft of their own eternal welfare. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
exorcist pipika
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 20:21 Prispevkov: 1827
|
Objavljeno: Sobota 10 Maj 2008 23:51 Naslov sporočila: |
|
|
Tunga, tega nihče ne čita, razen privržencev vaše vere, ker je večini bolj ko ne brezveze, zato se nam nekaterim zdi še bolj čudno, kako lahko nekoga to navdušuje, če spis nima prave teološke niti filozofske še manj pa praktične vrednosti?
Nova zaveza je meni še najbolj zanimiva od vseh teh Koranov, Bhagavad Git in raznih new-age pocukravščin, npr. prilika o izgubljenem sinu je ena takih, ker se da aplicirati na psihologijo in se vem potegniti praktično-življenjske modrosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tungavidya nadpiščanec
Pridružen/-a: 19.08. 2007, 23:05 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: Nedelja 11 Maj 2008 09:11 Naslov sporočila: |
|
|
exorcist je napisal/a: |
Tunga, tega nihče ne čita, razen privržencev vaše vere, ker je večini bolj ko ne brezveze, zato se nam nekaterim zdi še bolj čudno, kako lahko nekoga to navdušuje, če spis nima prave teološke niti filozofske še manj pa praktične vrednosti?
Nova zaveza je meni še najbolj zanimiva od vseh teh Koranov, Bhagavad Git in raznih new-age pocukravščin, npr. prilika o izgubljenem sinu je ena takih, ker se da aplicirati na psihologijo in se vem potegniti praktično-življenjske modrosti. |
Vsak lahko bere tisto, kar ga zanima in vsak lahko piše tisto, kar hoče. Saj smo vendar na PKC-forumu exorcist, a si pozabil?
Sicer pa govori v svojem imenu, če hočeš biti verodostojen! Kaj pa ti veš kaj kdo bere in koga kaj zanima ali navdušuje!
P.S. V tej temi imam do sedaj 4363 ogledov, kar za noben tvoj prispevek ni mogoče reči. Odprl si veliko tem, pa si se tej številki približal le v eni svoji temi, ki ima naslov "drkanje in ostala rekreacija na dolge proge". A ti to da mogoče kaj misliti? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|